• OMX Baltic−0,12%260,63
  • OMX Riga−0,57%880,96
  • OMX Tallinn−0,19%1 681,27
  • OMX Vilnius0,15%1 006,11
  • S&P 500−0,18%5 722,39
  • DOW 30−0,62%41 945,73
  • Nasdaq 0,03%18 079,04
  • FTSE 100−0,17%8 268,7
  • Nikkei 225−0,19%37 870,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,99
  • OMX Baltic−0,12%260,63
  • OMX Riga−0,57%880,96
  • OMX Tallinn−0,19%1 681,27
  • OMX Vilnius0,15%1 006,11
  • S&P 500−0,18%5 722,39
  • DOW 30−0,62%41 945,73
  • Nasdaq 0,03%18 079,04
  • FTSE 100−0,17%8 268,7
  • Nikkei 225−0,19%37 870,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,99
  • 25.03.15, 13:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pariis avaldas pildid katastroofilennuki mustast kastist

Tsiviillennunduse turvalisuse uurimis- ja analüüsibüroo avaldas oma kodulehel pildid eile Prantsusmaa kohal allakukkunud lennuki ühest leitud mustast kastist.
Üks kahest Airbus A320 mustast kastist.
  • Üks kahest Airbus A320 mustast kastist. Foto: BEA
Airbus A320 kokpiti helisalvestaja toodi täna hommikul analüüsimiseks Pariisis asuvasse uurimisbüroosse (BEA). Siseminister Bernard Cazeneuve'i sõnul on must kast "kõvasti kannatada saanud", kuid "kasutuskõlblik". Leitud kokpiti helisalvesti on üks võtmetähtsusega tõendeid, mis peaks andma vastuse, mis toimus piloodikabiinis enne katastroofi.
Airbus A320 must kast
  • Airbus A320 must kast Foto: BEA
Praegu on teada, et Barcelonast Düsseldorfi lennanud reisilennuk rammis 24. märtsil Prantsusmaa lõunaosas Alpides täiskiirusel mäekülge, olles kiiresti kaotanud kõrgust.
Viimane kord oli pilootidel Prantsusmaa lennujuhtidega side kell 10.30 kohaliku aja järgi. Minut hiljem hakkas lennuk ilma dispetšeritelt luba saamata kõrgust kaotama - ligi 18 meetrit sekundis. Kiire languse ajal ei vastanud meeskond enam dispetšeri kutsungitele ning kell 10.40 kadus lennuk radariekraanilt.
Saksamaa odavlennufirmale GermanWings kuulunud Airbus A320 kukkus alla, pardal 150 inimest, kes kõik hukkusid. Suurem osa reisijaist (72) olid Saksamaa ning Hispaania kodanikud (35). Lisaks on saanud kinnituse, et pardal oli Argentiina, Ühendriikide, Iraani, Austraalia, Belgia, Colombia, Venezuela, Taani, Suurbritannia, Iisraeli, Jaapani, Maroko, Mehhiko ja Hollandi kodanikke.
GermanWings teatas, et lennuki piloot oli kogenud ning lainer oli põhjalikult kontrollitud 2013. aasta suvel. Viimane lennueelne tehniline kontroll tehti lennukile 23. märtsil.
Samuti on teada, et ekipaaž ei saatnud enne katastroofi välja hädakutsungit.
GermanWingsi emafirma Lufthansa on öelnud, et praeguse seisuga on allakukkumise üks tõenäolisemaid verisoone õnnetusjuhtum.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.09.24, 13:51
Sileni vaikuseruumid liiguvad taastuvenergia abil nullheite suunas
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele